معیار های قیمت شیرآلات

صفحه اصلی  /  مقالات  /  معیار های قیمت شیرآلات

شهریور ۱۲, ۱۴۰۱      هنوز نظری ثبت نشده است.

معیار های قیمت شیرآلات

دانستن معیار های قیمت شیرآلات قطعا یکی از بخش های مهم در تصمیم گیری خرید شیرآلات است، که خوشبختانه شرکت دیجی مصالح آن را عرضه کرده است.

جنس بدنه

جنس بدنه شیرآلات در قیمت تاثیر بسزایی دارد. مثلا شیرآلاتی از جنس آلومینیوم و استیل ارزان تر از شیرآلات برنجی و مسی هستند.

وزن بدنه

وزن شیرآلات نیز در قیمت آن موثر است، به گونه ای که اگر دو شیر، جنس و ظاهر یکسانی داشته باشند، ولی وزن هایشان متفاوت باشد، درآن شیری که سنگین تر است فلز بیشتری به کار رفته پس گران تر است.

مدل و نوع

 شیرآلات در انواع و مدل های گوناگون پیچی، اهرمی، چشمی، لمسی و … ساخته می شوند. معمولا قیمت مدل های چشمی و لمسی به دلیل ساختار از مدل های پیچی و اهرمی گران تر است؛ چون مدل های هوشمند دارای سنسور های خاص حرکتی و لمسی هستند.

نوع آبکاری

برای زیبایی هر چه بیشتر و جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی، تمامی شیرآلات به وسیله نیکل، کروم و … آبکاری می شوند. قیمت مواد به کار رفته در فرایند پوشش دهی و همچنین روش های مختلف آبکاری با یکدیگر متفاوت بوده و در قیمت تاثیر می‌گذارد.

کیفیت کارتریج

کارتریج یکی از اجزای اصلی شیرآلات بوده که در دو جنس پلاستیکی و سرامیکی موجود است. معمولا قیمت جنس سرامیکی آن از پلاستیکی بیشتر است، زیرا جنس سرامیکی دوام و عمر طولانی تری دارد.

رنگ محصول

بدون شک رنگ شیرآلات نیز می‌تواند بر قیمت نهایی آن تاثیرگذار باشد، چون رنگ ها با توجه به ساختار و ترکیبات متفاوتی که دارند، دارای قیمت های گوناگون هستند.

دیدگاهتان را بنویسید